czwartek, 18 lipca 2013

Film i wpis

Po powrocie z plaży Jane rozkazała mi dać wpis bo ona dodała.Dam wam film do obejrzenia( tak będę je wam wciskać) z Demetrim ( Steinar ). I wpis (mieliśmy czas żeby wejść na CM).:
                                                                 Imiona
Na WM jak zawsze jesteśmy my , Volturi.Aro i Caiusa i Markusa nie było to czas każdy miał dla siebę, nudziło nam się więc ja (jak na złość) miałam mówić ich 2 imienia i nazwiska ( gdy byli ludźmi).
-Blak zaczynaj od liderów.-Alec
-Ok :
Aro - Michael Sheen
Caius - Jamie Bower
Markus - Christopher Heyerdahl
Felix - Daniel Cudmore
Demetri - Charlie Bewley
Jane - Dakota Fanning
Alec - Cameron Bright
Renata - Ashley Hebert
A reszty to na nwm.-Ja
-A ty jak masz na nazwisko?- Felix
-Buring, jeszcze coś?-Ja
-Nie, a teraz powiedz Cullenów.-Alec
-Ym ok :
Bella- Kristien Stewart
Edward - Robert Pattinson
Carlise - Peter Facinelli
Esme - Elizabeth Reaser
Alice - Ashley Greene
Jasper - Jackson Rathbone
Emmett - Kellan Lutz
Rosalie - Nikki Reed
Reenesme - Mackenzie Foy
Wystarczy?-Ja
-Dawaj jeszcze Denali i tych Egipcjanów.-Santiago
-No ok 0.0 :
Irina - Maggie Grace
Carmen -  Mía Maestro
Kate - Casey LaBow
Eleazar - Christian Camargo
Garrett - Lee Pace
Amun - Omar Metwally
Kebi - Andrea Gabriel
Tia - Angela Sarafyan
Benjamin - Rami Malek
Kogo jeszcze?-Ja
-Hymm, rumunów.-Demetri
-No ok, ale tylko dlatego bo cię kocham-Ja
-Miło mi xD- Demetri
-No to rumuni :
Stefan - Guri Weinberg
Vladimir - Noel Fisher.
Jeszcze kogoś?-Ja
-Tego Toshiro, on tak dziwnie się na mnie gapił.-Felix
-No ok....
Toshiro - Masami Kosaka
Dobra starczy bo będę miała ten sam problem co Markus.-Ja
-Że ledwo będziesz mówić?xD-Jane
-Tak....-Ja



I link do filmu : Film <klik>
Demetri...Ty aktorzyno... xD Albo jak powiedział ten Ivar, księżniczko xDD

Na ten tydzień chyba koniec , podkreślam chyba .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz